П`ятниця
26.04.2024
09:11
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Конкурси та олімпіади
Стрічка новин Педпреси
Решетилівська гімназія імені І.Л. Олійника
Керівник кафедри:

Полянська Світлана Михайлівна – 1971 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 16 років, освіта – вища, I категорія

Члени кафедри:

Сиваш Оксана Юріївна – 1967 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 22 роки, освіта – вища, вища категорія

Пипко Валентина Миколаївна – 1964 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 24 роки, освіта – вища, вища категорія

Бас Вікторія Олексіївна – 1971 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 16 років, освіта – вища, I категорія

Попович Світлана Іванівна –1976 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 10 років, освіта – вища, категорія – спеціаліст

Черкун Світлана Іванівна – 1977 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 14 років, освіта – вища, II категорія

Бережна Людмила Миколаївна – 1970 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 19 років, освіта – вища, II категорія

Біленька Ірина Ярославівна – 1977 р.н., учитель німецької мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 15 років, освіта – вища, I категорія

Фарба Віра Василівна –1948 р.н., учитель німецької мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 38 років, освіта – вища, вища категорія, звання – старший учитель
1. Мета діяльності кафедри:
  • підвищувати рівень фахової теоретичної та практичної підготовки учителів шляхом удосконалення сучасних комунікативних методик викладання іноземних мов і шляхом ознайомлення з передовим педагогічним досвідом;
  • продовжувати роботу з вивчення та застосування на практиці інноваційних технологій у навчанні іноземних мов;
  • забезпечувати практичне опанування учнями гімназії мовленнєвих умінь на якісному рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі;
  • розвивати комунікативні та соціокультурні компетенції учнів через активізацію навчальної та творчої діяльності вчителів та учнів на уроках та у позакласній роботі;
  • створювати оптимальні умови для гармонійного розвитку та становлення особистості кожного учня гімназії;
  • удосконалювати знання, вміння та навички використання комп’ютерного обладнання та інтернету в навчальній діяльності та позакласній роботі.
2. Результати педагогічної діяльності: