Полянська Світлана Михайлівна – 1971 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 16 років, освіта – вища, I категорія
Члени кафедри:
Сиваш Оксана Юріївна – 1967 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 22 роки, освіта – вища, вища категорія
Пипко Валентина Миколаївна – 1964 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 24 роки, освіта – вища, вища категорія
Бас Вікторія Олексіївна – 1971 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 16 років, освіта – вища, I категорія
Попович Світлана Іванівна –1976 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 10 років, освіта – вища, категорія – спеціаліст
Черкун Світлана Іванівна – 1977 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 14 років, освіта – вища, II категорія
Бережна Людмила Миколаївна – 1970 р.н., учитель англійської мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 19 років, освіта – вища, II категорія
Біленька Ірина Ярославівна – 1977 р.н., учитель німецької мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 15 років, освіта – вища, I категорія
Фарба Віра Василівна –1948 р.н., учитель німецької мови, загальний стаж педагогічної діяльності – 38 років, освіта – вища, вища категорія, звання – старший учитель
1. Мета діяльності кафедри:
підвищувати рівень фахової теоретичної та практичної підготовки учителів шляхом удосконалення сучасних комунікативних методик викладання іноземних мов і шляхом ознайомлення з передовим педагогічним досвідом;
продовжувати роботу з вивчення та застосування на практиці інноваційних технологій у навчанні іноземних мов;
забезпечувати практичне опанування учнями гімназії мовленнєвих умінь на якісному рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі;
розвивати комунікативні та соціокультурні компетенції учнів через активізацію навчальної та творчої діяльності вчителів та учнів на уроках та у позакласній роботі;
створювати оптимальні умови для гармонійного розвитку та становлення особистості кожного учня гімназії;
удосконалювати знання, вміння та навички використання комп’ютерного обладнання та інтернету в навчальній діяльності та позакласній роботі.