Кожного дня перед вчителем постає запитання, як підготувати урок, щоб він був цікавим для учня. Традиційні форми навчання не завжди забезпечують глибоке вивчення навчального предмета. Завдання сучасного вчителя – знайти такі форми навчання, які зробили б урок цікавим, підвищили інтерес учнів до вивчення надбань світової літератури, активізували б діяльність школярів та зняли напруження, особливо під час перевірки знань. У своїй практичній діяльності я велике значення надаю повторенню та перевірці навчального матеріалу з певної теми, використовуючи кросворди. Кросворд – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів. Робота над кросвордом спонукає учня мислити, ще раз опрацьовувати тему, шукати відповіді в тексті твору. У своєму творчому доробку пропоную збірку кросвордів за творами, які вивчаються в 5, 6, 7 класах на уроках світової літератури.
Кожного дня перед вчителем постає запитання, як підготувати урок, щоб він був цікавим для учня. Традиційні форми навчання не завжди забезпечують глибоке вивчення навчального предмета. Завдання сучасного вчителя – знайти такі форми навчання, які зробили б урок цікавим, підвищили інтерес учнів до вивчення надбань світової літератури, активізували б діяльність школярів та зняли напруження, особливо під час перевірки знань. У своїй практичній діяльності я велике значення надаю повторенню та перевірці навчального матеріалу з певної теми, використовуючи кросворди. Кросворд – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів. Робота над кросвордом спонукає учня мислити, ще раз опрацьовувати тему, шукати відповіді в тексті твору. У своєму творчому доробку пропоную збірку кросвордів за творами, які вивчаються в 5, 6, 7 класах на уроках світової літератури.
Кожного дня перед вчителем постає запитання, як підготувати урок, щоб він був цікавим для учня. Традиційні форми навчання не завжди забезпечують глибоке вивчення навчального предмета. Завдання сучасного вчителя – знайти такі форми навчання, які зробили б урок цікавим, підвищили інтерес учнів до вивчення надбань світової літератури, активізували б діяльність школярів та зняли напруження, особливо під час перевірки знань. У своїй практичній діяльності я велике значення надаю повторенню та перевірці навчального матеріалу з певної теми, використовуючи кросворди. Кросворд – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів. Робота над кросвордом спонукає учня мислити, ще раз опрацьовувати тему, шукати відповіді в тексті твору. У своєму творчому доробку пропоную збірку кросвордів за творами, які вивчаються в 5, 6, 7 класах на уроках світової літератури.
У 2008 році вийшла перша доробка «День Європи» в навчальному закладі. В цьому році ми пропонуємо другу збірку до якої ввійшли плани та розробки проведення Днів Європи, засідань європейської студії для учнів 5 - 6 класів, а також мультимедійні презентації, які дають можливість разом з учнями здійснювати віртуальні подорожі країнами Європи. Запропоновані напрацювання можна використовувати на уроках всесвітньої історії, зарубіжної літератури, образотворчого мистецтва, а також в позакласній роботі під час проведення «Днів Європи в навчальному закладі», в літніх оздоровчих таборах, організовувати районні свята з даної тематики.