П`ятниця
29.03.2024
03:10
Форма входу
Категорії розділу
Учительська скарбничка [16] Учнівські роботи [4] Батькам [1]
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Конкурси та олімпіади
Стрічка новин Педпреси
Решетилівська гімназія імені І.Л. Олійника
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Конкурс БОБЕР 2012
Учительська скарбничка | Просмотров: 774 | Загрузок: 2 | Добавил: Verbavic | Дата: 10.11.2012 Автор: Конкурс БОБЕР 2012 | Комментарии (0)

Інтегрований урок математики та фізики з презентацією
Учительська скарбничка | Просмотров: 1583 | Загрузок: 5 | Добавил: Verbavic | Дата: 25.04.2012 Автор: Гудзенко А.Г., вчитель математики | Комментарии (0)

Презентація Статистичне дослідження
Учительська скарбничка | Просмотров: 1032 | Загрузок: 6 | Добавил: Verbavic | Дата: 25.04.2012 Автор: Гудзенко А.Г., вчитель математики | Комментарии (0)

Презентація Логарифмічні рівняння та нерівності
Учительська скарбничка | Просмотров: 3282 | Загрузок: 22 | Добавил: Verbavic | Дата: 25.04.2012 Автор: Гудзенко А.Г., вчитель математики | Комментарии (0)

Практичні роботи з теми «Основи алгоритмізації та програмування. Мова програмування DELPHI»
Учительська скарбничка | Просмотров: 1127 | Загрузок: 7 | Добавил: Verbavic | Дата: 12.04.2012 Автор: Срібна Н.М., учитель інформатики | Комментарии (0)

Додаток до програми ЗНО з історії України
Учительська скарбничка | Просмотров: 971 | Загрузок: 0 | Добавил: Verbavic | Дата: 11.04.2012 Автор: Гмиря І.О. учитель історії | Комментарии (0)

Кожного дня перед вчителем постає запитання, як підготувати урок, щоб він був цікавим для учня. Традиційні форми навчання не завжди забезпечують глибоке вивчення навчального предмета. Завдання сучасного вчителя – знайти такі форми навчання, які зробили б урок цікавим, підвищили інтерес учнів до вивчення надбань світової літератури, активізували б діяльність школярів та зняли напруження, особливо під час перевірки знань.
У своїй практичній діяльності я велике значення надаю повторенню та перевірці навчального матеріалу з певної теми, використовуючи кросворди.
Кросворд – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів. Робота над кросвордом спонукає учня мислити, ще раз опрацьовувати тему, шукати відповіді в тексті твору.
У своєму творчому доробку пропоную збірку кросвордів за творами, які вивчаються в 5, 6, 7 класах на уроках світової літератури.

Учительська скарбничка | Просмотров: 6777 | Загрузок: 30 | Добавил: Verbavic | Дата: 08.04.2011 Автор: Кошова В.М., учитель | Комментарии (5)

Кожного дня перед вчителем постає запитання, як підготувати урок, щоб він був цікавим для учня. Традиційні форми навчання не завжди забезпечують глибоке вивчення навчального предмета. Завдання сучасного вчителя – знайти такі форми навчання, які зробили б урок цікавим, підвищили інтерес учнів до вивчення надбань світової літератури, активізували б діяльність школярів та зняли напруження, особливо під час перевірки знань.
У своїй практичній діяльності я велике значення надаю повторенню та перевірці навчального матеріалу з певної теми, використовуючи кросворди.
Кросворд – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів. Робота над кросвордом спонукає учня мислити, ще раз опрацьовувати тему, шукати відповіді в тексті твору.
У своєму творчому доробку пропоную збірку кросвордів за творами, які вивчаються в 5, 6, 7 класах на уроках світової літератури.

Учительська скарбничка | Просмотров: 4653 | Загрузок: 17 | Добавил: Verbavic | Дата: 08.04.2011 Автор: Кошова В.М., учитель | Комментарии (4)

Кожного дня перед вчителем постає запитання, як підготувати урок, щоб він був цікавим для учня. Традиційні форми навчання не завжди забезпечують глибоке вивчення навчального предмета. Завдання сучасного вчителя – знайти такі форми навчання, які зробили б урок цікавим, підвищили інтерес учнів до вивчення надбань світової літератури, активізували б діяльність школярів та зняли напруження, особливо під час перевірки знань.
У своїй практичній діяльності я велике значення надаю повторенню та перевірці навчального матеріалу з певної теми, використовуючи кросворди.
Кросворд – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів. Робота над кросвордом спонукає учня мислити, ще раз опрацьовувати тему, шукати відповіді в тексті твору.
У своєму творчому доробку пропоную збірку кросвордів за творами, які вивчаються в 5, 6, 7 класах на уроках світової літератури.

Учительська скарбничка | Просмотров: 5224 | Загрузок: 23 | Добавил: Verbavic | Дата: 08.04.2011 Автор: Кошова В.М., учитель | Комментарии (4)

У 2008 році вийшла перша доробка «День Європи» в навчальному закладі. В цьому році ми пропонуємо другу збірку до якої ввійшли плани та розробки проведення Днів Європи, засідань європейської студії для учнів 5 - 6 класів, а також мультимедійні презентації, які дають можливість разом з учнями здійснювати віртуальні подорожі країнами Європи. Запропоновані напрацювання можна використовувати на уроках всесвітньої історії, зарубіжної літератури, образотворчого мистецтва, а також в позакласній роботі під час проведення «Днів Європи в навчальному закладі», в літніх оздоровчих таборах, організовувати районні свята з даної тематики.

Учительська скарбничка | Просмотров: 847 | Загрузок: 5 | Добавил: Verbavic | Дата: 08.04.2011 Автор: Кошова В.М., учитель | Комментарии (1)

1-10 11-19